Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 21 October 2011

Blogger! Jom Kenal



Blogger!! Jom Kenal



Assalamualaikum..

 Nyaman rasanya bersarapan di pagi Jumaat ni diluar rumah, ditemani kicauan burung (cheewahhh!!).. sambil baca mcm2 berita, cerita dan info dari blog kawan2..  Terjumpa pula segmen ni dan hati ni bagai terpanggil nk join sekali.. Sebenarnya, ini lah baru kali pertama saya join segmen yang sebegini.. Almaklumlah, newbie.. rasa segan tu masih menebal nk join2 segmen mcm ni... So, hari ni saya nk cuba2 join lah..

Saya ni orang Selangor. Sejak dilahirkan, dibesarkan, hinggalah sekarang setelah mempunyai keluarga sendiri pun saya masih lagi menetap di Selangor. Sangat suka membaca.. Saya akan baca apa aje yang saya jumpa tak kira masa dan kadang2 berjam2 masa saya terisi dengan membaca. Sebab ini jugak lah saya mula jinak2kan diri dalam dunia blogging yang banyak menyajikan makanan untuk minda saya..

Tu je kowt yang saya nk cerita.. Pada sesiapa yang terbaca entri ni, jom lah join skali!!!!!! 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...